Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Contacte per a la ciutadania
Contacte per a les empreses

ADMINISTRACIÓ BUSINESS CENTER

Número d'oferta371610

Publicat - Modificat22/01/2025 - 13/02/2025

LocalitzacióBadalona

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic

Tasques específiques -Administració, organització i coordinació de BUSINESS CENTER i COWORKING -Recepció i atenció al Client -Planificació i disseny de lestratègia comercial -Facturació i subvencions -Preparació Contractes -Coordinació i preparació cursos formatius -Manteniment instal.lacions i material

Capacitats requeridesBona interlocució oral i escrita tant en català com en castellà (presencial i telefònicament). Es valorarà positivament el coneixement oral i escrit de l¿anglès. Coneixement i domini d¿aplicacions Ofimàtiques (Excel, Outlook, Trello i Canva). Atenció al client: Actitud Comercial i habilitat comunicativa. Empatia.

Requisits

Molt importants

Experiència en l'ocupació (mesos) 36

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Professional

Recomanables

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà

Informació d'interès

Data d’incorporació 01/02/2025

Salari mensual 1500€

Atenció al públic

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaIndefinit

Jornada

Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres

Inscripció oberta