Operari/a de neteja dimarts i divendres de 6 a 8 h
Número d'oferta368956
Publicat - Modificat14/11/2024 - 26/11/2024
Data tancament oferta26/11/2024
LocalitzacióGranollers
Ocupació9210 - Personal de neteja d'oficines, hotels i altres establiments similars
Tasques específiquesEmpresa de serveis cerca operari/a de neteja per a una oficina. Escombrar/aspirar paviment, neteja de banys, neteja de mobiliari, fregar paviment, vidres, etc. Horari: dimarts i divendres de 6h a 8h (4h de feina setmanals) salari brut mensual: 142,35 euros (pagues prorratejades)
Capacitats requeridesOrganització, tenir el material ben col·locat, no deixar cap utensili ni producte pel mig de les instal·lacions. Comunicació, entendre l'idioma, comunicar qualsevol circumstància amb fluïdesa i rapidesa, etc
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Llengua Castellà - Nivell Independent B2
Molt importants
Nivell acadèmic ESO
Informació d'interès
Data d’incorporació 28/11/2024
Horari dimarts i divendres de 6h a 8h
Esforç físicSí
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.