- Ofertes de feina
- Tècnic/a Administració en RRHH
Tècnic/a Administració en RRHH
Número d'oferta368466
Publicat - Modificat04/11/2024 - 21/11/2024
LocalitzacióTerrassa
Ocupació4112 - Empleats de control de personal i nòmines: Empleats administratius de salaris i nòmines
Tasques específiquesDur a terme els processos de RRHH relacionats amb: confecció de la nòmina, gestions altes i baixes i altres diligències a la Seguretat Social i INEM, liquidació de IRPF i impostos, contractació i desvinculacions, control d'assistència, gestionar comunicació en matèria laboral amb l'Administració Laboral i organismes associats (INSS, SEPE, TGSS), tramitació de moviments en el sistema Red, Contrat@ y SILTRA, així com tota la gestió de tota aquella documentació complementària relativa a relacions laborals i reporting necessari.
Capacitats requeridesExperiència demostrable en tasques relacionades amb la gestió de personal, domini d'eines ofimàtiques, sobretot en Excel i programa nòmina A3 equip. Responsable, metòdica i resolutiva. Contracte fixe amb jornada laboral de 40h/setmana. Horari de 9h a 18h (1 h per dinar) de dilluns a divendres amb flexibititat. Salari negociable.
Requisits
Molt importants
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Importants
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Informació d'interès
Data d’incorporació 19/11/2024
Horari 9h a 18h (1 h per dinar) de dilluns a divendres am
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Offer not active: we are not accepting more applications
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació