Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

ADMINISTRATIU/IVA D'ATENCIÓ AL CLIENT, MITJANÇANT CONCURS DE MÈRITS

Número d'oferta345211

Publicat - Modificat31/05/2023 - 26/07/2023

Data tancament oferta26/07/2023

LocalitzacióMataró

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesAtenció presencial i no presencial relacionades amb consultes, cobraments, altes, baixes, modificacions, noves contractacions, etc. Sol·licituds de noves connexions d'aigua, clavegueram i energia. Incidències i el seu seguiment. Suport en anàlisi de dades. Propostes de millora sobre contractació, facturació, gestió impagats, cobrament, atenció al client. Suport en implantació de noves tecnologies d'ATC (CHatBot, CRM, IA, etc..) INSCRIPCIÓ I INSTRUCCIONS a: https://www.aiguesmataro.com/ i presentar sol·licitud i documents, MÀXIM fins 19/6 a 14h. Informació COMPLETA a RH2023-09

Capacitats requeridesBones habilitats de comunicació oral i escrita. IMPRESCINDIBLE persona aturada i inscrita al SOC, titulació mínima de Grau Superior en famílies professionals d'Admin., Comerç i màrqueting o equivalent o exper. equivalent en el desenvolupament del lloc de treball. Català i castellà parlat i escrit. Excel i software d'anàlisi i visualització de dades. Sou: 25.832 E bruts/any (Grup professional 2)

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior

Experiència en l'ocupació (mesos) 6

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig

Llengua Català - Nivell Experimentat C1

Castellà - Nivell Experimentat C1

Molt importants

Titulació Cicle formatiu grau superior - Administració i Gestió - Administració i Finances

Informació d'interès

Data d’incorporació 28/08/2023

Horari De dilluns a divendres (37'5 hores/setm.)

Atenció al públic

Contracte

TipusRelleu

DuradaIndefinit

Jornada

Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres

Jornada 2Només jornada intensiva