PEIXATER/A (Programa 30 Plus)

Publicat - Modificat01/02/2023 - 22/03/2023

Data tancament oferta22/03/2023

LocalitzacióGavà

Ocupació5220 - Venedors de botigues i magatzems: Peixaters

Tasques específiquesAtenció al públic en parada de peix a mercat municipal. Manipulació i tall de peix. Preparar comandes. Preparar parada i exposició. Horari de dilluns a dissabte rotatiu intensiu de mati i tarde. Salari: 1.260 euros bruts mensuals per 12 pagues. Imprescindible resident a Gavà o Begues, demostrable, estar en situació d'atur i tenir 30 anys o més. Es prioritzaran les persones majors de 45 anys i/o aturats/des de llarga durada.

Capacitats requeridesTreball en equip, iniciativa i comunicació. "Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal - Ministerio de Trabajo y Economía Social, en el marc del "Programa SOC-30 Plus, regulat per l' Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol."

Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1

Nivell acadèmic Graduat escolar / Batxillerat elemental

Llengua Català - Nivell Independent B1

Data d’incorporació 27/03/2023