Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

GESTOR/A ATENCIÓ CIUTADANA (Programa Primeres experiències a l'adm. Pública)

Número d'oferta338367

Publicat - Modificat25/01/2023 - 24/03/2023

Data tancament oferta24/03/2023

LocalitzacióSant Andreu de Llavaneres

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesS'obra convocatòria per incorporar un Gestor/a Atenció Ciutadana per realitzar les tasques següents: Assessorar en tràmits telemàtics Tramitar les autoliquidacions i realitzar els cobraments de les taxes, impostos, preus públics. Expedir volants i certificats d'empadronament. Tramitar altes, baixes i modificacions padronals. Tramitar llicències d'obres i comunicacions

Capacitats requeridesJoves majors de 18 anys i menors de 30 inscrites com a demandants d'ocupació no ocupades (DONO) CFGM Administrativa o titulacions oficialment equivalents o superiors relacionades amb les tasques a realitzar. Disposar de nivell C1 de català Es valorarà coneixements bàsics d'anglès i francès

Requisits

Obligatoris

Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa

Llengua Català - Nivell Experimentat C1 - Certificat Experimentat C1

Castellà - Nivell Experimentat C1

Recomanables

Llengua Anglès - Nivell Independent B1

Informació d'interès

Data d’incorporació 20/02/2023

Horari intensiu matí 8:00-15:30 amb possibilitat de tarda

Contracte

DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos

ProrrogableNo