- Ofertes de feina
- Responsable d'administració i atenció al client
Responsable d'administració i atenció al client
Número d'oferta335452
Publicat - Modificat14/11/2022 - 21/12/2022
Data tancament oferta21/12/2022
LocalitzacióCardedeu
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesEmpresa dedicada al lleure infantil busca un/a Administratiu/va per responsabilitzar-se de la gestió de la facturació, rebuts, comptabilitat i administració de l'empresa en general. Atenció a les famílies.
Capacitats requeridesContracte indefinit. Jornada completa, horari flexible (de 8h a 16h o de 9h a 17h) Un tarda a la setmana. Beneficis socials Flexibilitat horària Altres beneficis: dieta diària 22.000¿ anuals Experiència mínima almenys 3 anys Estudis mínims Cicle Formatiu Grau Superior - Administració i Gestió Català - Nivell Avançat Espanyol - Nivell Avançat
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Branca C.Formatiu Grau Superior
o Administració i Gestió
Branca Títol universitari Economia
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/12/2022
Horari De 8h a 16h (jornada flexible)
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació