- Ofertes de feina
- Vacant Administratiu/va RRHH 1/2 jornada
Vacant Administratiu/va RRHH 1/2 jornada
Número d'oferta332660
Publicat - Modificat15/09/2022 - 27/03/2023
Data tancament oferta27/03/2023
LocalitzacióTeià
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Auxiliars administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesRegistrar horaris de treballadors i tancaments anuals. Actualitzar bases de dades de RRHH. Ajudar en la preparació de nòmines proporcionant dades rellevants. Preparar documentació per a polítiques i procediments de RRHH. Processar sol·licituds de treballadors i oferir informació. Col·laborar en projectes i reunions on RRHH estigui involucrat. Gestionar les consultes de treballadors i responsables. Ser nexe entre empresa i gestoria. Preparar informes i presentacions per a comunicacions internes. Coordinar informació i doc. en referència a noves incorporacions i baixes. Gestió de la CAE.
Capacitats requeridesRequereix habilitats organitzatives i la capacitat de tractar informació sensible respectant la confidencialitat. Formació administrativa. Coneixements d'informàtica i d'experiència amb aplicacions de MS Office. Habilitats demostrables d'organització i de gestió del temps. Aptituds per al treball en equip.
Tasques desenvolupar Registrar, preparar, ordenar, classificar i arxivar informació. Classificar, obrir i enviar correu. Fotocopiar i enviar documents per fax. Preparar informes i correspondència de caràcter ordinari. Registrar el lliurament d'equips al personal. Respondre a preguntes telefòniques o electròniques o remetre-les a la persona adequada. Comprovar xifres, preparar factures i anotar detalls de les transaccions financeres realitzades. Transcriure informació en ordinadors i revisar-la i corregir-la. Entrevistar els pacients per obtenir i tramitar la informació necessària per a la prestació de serveis hospitalaris. Entrevistar els sol·licitants d'assistència pública per recopilar la informació pertinent relacionada amb la seva sol·licitud. Verificar la precisió de la informació proporcionada. Iniciar procediments per concedir, modificar, negar o cessar l'assistència. Subministrar informació i respondre a preguntes relacionades amb les prestacions i els procediments de reclamació. Remetre els pacients o sol·licitants a altres organitzacions si no tenen dret a rebre els serveis.
Requisits
Molt importants
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Recomanables
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Categoria Auxiliar
Titulació Cicle formatiu grau superior - Administració i Gestió - Administració i Finances
Branca C.Formatiu Grau Mitjà
o Administració
Branca C.Formatiu Grau Superior
Administració i Gestió
Informació d'interès
Data d’incorporació 19/09/2022
Horari DILL - DIJ 7 -16 (1H DINAR) DIV 7 - 15
Atenció al públic Sí
Esforç físicNo
Contracte
TipusTemps parcial: indefinit
DuradaIndefinit
ProrrogableSí
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació