Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Aux administratiu/va 20h suport comptabilitat i màrqueting 30 Plus Granollers

Número d'oferta332060

Publicat - Modificat06/09/2022 - 06/10/2022

Data tancament oferta06/10/2022

UbicacióGranollers

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic

Tasques específiquesAuxiliar d'administració donant suport als departaments de comptabilitat i facturació. Donar suport al departament de màrqueting amb tasques com: edició web (amb e-commerce inclòs), gestió de base de dades per a la prospecció comercial, disseny gràfic per web i xarxes socials, etc. Contracte indefinit jornada 20 hores setmanals matí o tarda (flexibilitat horària) 750¿ bruts mensuals x 12

Capacitats requeridesFormació i experiència en l'àmbit comptable i comercial Nivell mig de canva i excel Coneixements de WordPress, Woo-Commerce i Wix Nivell mig alt en dinamització de xarxes socials Contractació vinculada a l'atorgament del programa 30 Plus: persones aturades, majors de 30 anys i residents en el Vallès Oriental Nord.

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic FP I

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat

Llengua Català - Nivell Experimentat C1

Castellà - Nivell Experimentat C1

Molt importants

Titulació FPI - - Administrativa

Informàtica Creació de contingut digital: Integrar i reelaborar contingut digital. - Usuari Mig

Informació d'interès

Data d’incorporació 03/10/2022

Salari mensual 750€

Horari Dll-Dv 9-13h (amb flexibilitat) podria ser de tard

Atenció al públic

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaIndefinit

Jornada

Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres