- Ofertes de feina
- PEÓ DE NETEJA
PEÓ DE NETEJA
Número d'oferta329818
Publicat - Modificat06/07/2022 - 18/07/2022
Data tancament oferta18/07/2022
LocalitzacióSant Pere de Torelló
Ocupació9210 - Personal de neteja d'oficines, hotels i altres establiments similars
Tasques específiquesL'Ajuntament de Sant Pere de Torelló convoca una plaça de PEÓ DE NETEJA DELS EDIFICIS I EQUIPAMENTS MUNICIPALS mitjançant un contracte de relleu de durada determinada a temps complert i la creació d'una borsa per atendre necessitats urgents. El termini per a la presentació de sol·licituds serà 16/07/2022 Tasques: Realitzar les tasques de neteja dels diversos edificis i equipaments municipals com ara fregar, treure la pols, escombrar, netejar les finestres, endreçar dependències, buida papereres, netejar els lavabos, el mobiliari, etc.
Capacitats requeridesHaver complert els 16 anys i no superar l¿edat de la jubilació. Ser espanyol/a, ciutadà/na de la Unió Europea o estranger/a amb residència legal a Espanya. Serà necessari tenir coneixements de llengua catalana de nivell bàsic (A2) S'ofereix: Contracte fins 18/07/2026 Règim jurídic: personal laboral Jornada: jornada complerta (37,50hores)
Requisits
Obligatoris
Llengua Català - Nivell Bàsic A2
Castellà - Nivell Bàsic A2
Recomanables
Nivell acadèmic ESO
Permís de conduir B
Vehicle propi Sí
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/08/2022
Horari Jornada complerta (37,50hores)
Contracte
TipusRelleu
DuradaMés de 12 mesos
ProrrogableSí
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació