- Ofertes de feina
- Auxiliar Adm./ Control accés
Auxiliar Adm./ Control accés
Número d'oferta326742
Publicat - Modificat18/05/2022 - 14/06/2022
Data tancament oferta14/06/2022
LocalitzacióMontcada i Reixac
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesAuxiliar Administració / Control Accés Tramitació altes/baixes de les fitxes dels usuaris, resolució d'incidències, control d'impagats, cobrament de rebuts, atenció telefònica i atenció directa al public. Persona amb autonomia, amabilitat en el tracte amb el públic i ganes de treballar. * Necessari coneixements bàsics d'ofimàtica.
Capacitats requeridesIMPRESCINDIBLE: Experiència mínima de 6 mesos atenció al públic. * Contracte per la substitució de diferents períodes de vacances amb diferents horaris entre les 15 i 29 hores setmanals, prestades en 3 o 4 dies de treball setmanals. **Salari de 787 Euros bruts mensuals per 12 pagues, estimat per 20 hores de treball, es percebrà en proporció a la jornada realitzada.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic ESO
Experiència en l'ocupació (mesos) 6
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Bàsic
Llengua Castellà
Català
Recomanables
Permís de conduir B
Vehicle propi Sí
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Informació d'interès
Data d’incorporació 20/06/2021
Contracte
TipusInterinitat
DuradaEntre 1 i 3 mesos
ProrrogableSí
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació