Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Auxiliar Adm./ Control accés

Número d'oferta326742

Publicat - Modificat18/05/2022 - 14/06/2022

Data tancament oferta14/06/2022

LocalitzacióMontcada i Reixac

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesAuxiliar Administració / Control Accés Tramitació altes/baixes de les fitxes dels usuaris, resolució d'incidències, control d'impagats, cobrament de rebuts, atenció telefònica i atenció directa al public. Persona amb autonomia, amabilitat en el tracte amb el públic i ganes de treballar. * Necessari coneixements bàsics d'ofimàtica.

Capacitats requeridesIMPRESCINDIBLE: Experiència mínima de 6 mesos atenció al públic. * Contracte per la substitució de diferents períodes de vacances amb diferents horaris entre les 15 i 29 hores setmanals, prestades en 3 o 4 dies de treball setmanals. **Salari de 787 Euros bruts mensuals per 12 pagues, estimat per 20 hores de treball, es percebrà en proporció a la jornada realitzada.

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic ESO

Experiència en l'ocupació (mesos) 6

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Bàsic

Llengua Castellà

Català

Recomanables

Permís de conduir B

Vehicle propi

Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa

Informació d'interès

Data d’incorporació 20/06/2021

Contracte

TipusInterinitat

DuradaEntre 1 i 3 mesos

Prorrogable