- Ofertes de feina
- PERSONAL ADMINISTRATIU PER MAGATZEM
PERSONAL ADMINISTRATIU PER MAGATZEM
Número d'oferta325897
Publicat - Modificat05/05/2022 - 13/06/2022
Data tancament oferta13/06/2022
LocalitzacióRoca del Vallès
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesRecepció i comprovació de comandes, inventaris, control estoc, atenció telefònica, tasques administratives de suport a tots els departaments.
Capacitats requeridesConeixements avançats d'aplicacions Office. Coneixements avançats de maneig de ERPS de gestió. Experiència en tasques administratives mínima d'un any, molt valorable en magatzems. Persona ordenada amb capacitat de treball en equip, planificació i bona comunicació. Salari brut anual: 15.547,65 euros.
Requisits
Obligatoris
Titulació Cicle formatiu grau superior - Administració i Gestió - Administració i Finances
Informació d'interès
Data d’incorporació 16/05/2022
Horari Dl a Dj 8h - 13:30h i 15h - 18h i Dv 8h - 15h
Contracte
DuradaIndefinit
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació