- Ofertes de feina
- ADMINISTRATIU/VA DEPARTAMENT DE RRHH
ADMINISTRATIU/VA DEPARTAMENT DE RRHH
Número d'oferta325768
Publicat - Modificat04/05/2022 - 09/06/2022
Data tancament oferta09/06/2022
LocalitzacióSant Andreu de la Barca
Ocupació4112 - Empleats de control de personal i nòmines
Tasques específiquesAdministratiu/va per treballar al departament de RRHH realitzant la confecció de nòmines, altes i baixes a la seguretat social, IT, realització de contractes, control d'absentisme i vacances, impostos, etc.
Capacitats requeridesPersona amb formació relacionada en sector administratiu (FPII o CFGS), amb coneixements d'Office i Contaplus a nivell usuari/a i experiència prèvia. Sou brut 1250 euros (14 pagues).
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Branca C.Formatiu Grau Superior
Administració i Gestió
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Programari de gestió - Usuari Mig
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Experimentat C1
Informació d'interès
Data d’incorporació 24/05/2022
Horari 9h - 15h (6 mesos de contracte).
Contracte
DuradaDurada indeterminada per obra o servei
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació