- Ofertes de feina
- TASQUES ADMINISTRATIVES EN RELACIÓ AL CLIENT
TASQUES ADMINISTRATIVES EN RELACIÓ AL CLIENT
Número d'oferta324770
Publicat - Modificat14/04/2022 - 22/06/2022
Data tancament oferta22/06/2022
LocalitzacióBadalona
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic
Tasques específiquesAdministració comercial, donant suport al departament d'atenció i gestió de clients. Servei d'atenció al client. Captació de comandes, tramitació, gestió i seguiment de les mateixes. Salari: entre 17.000 a 20.000 euros bruts
Capacitats requeridesCapacitat de gestió Resolució d'incidències Comunicació i empatia amb els clients Habilitat comercial.
Tasques desenvolupar Registrar, preparar, ordenar, classificar i arxivar informació. Classificar, obrir i enviar correu. Fotocopiar i enviar documents per fax. Respondre a preguntes telefòniques o electròniques o remetre-les a la persona adequada. Transcriure informació en ordinadors i revisar-la i corregir-la.
Informació d'interès
Data d’incorporació 09/05/2022
Horari 8 a 18h de dill a dj (2h dinar). Div fins 15:00
Atenció al públic Sí
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada partida
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació