Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

TASQUES ADMINISTRATIVES EN RELACIÓ AL CLIENT

Número d'oferta324770

Publicat - Modificat14/04/2022 - 22/06/2022

Data tancament oferta22/06/2022

LocalitzacióBadalona

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic

Tasques específiquesAdministració comercial, donant suport al departament d'atenció i gestió de clients. Servei d'atenció al client. Captació de comandes, tramitació, gestió i seguiment de les mateixes. Salari: entre 17.000 a 20.000 euros bruts

Capacitats requeridesCapacitat de gestió Resolució d'incidències Comunicació i empatia amb els clients Habilitat comercial.

Tasques desenvolupar Registrar, preparar, ordenar, classificar i arxivar informació. Classificar, obrir i enviar correu. Fotocopiar i enviar documents per fax. Respondre a preguntes telefòniques o electròniques o remetre-les a la persona adequada. Transcriure informació en ordinadors i revisar-la i corregir-la.

Informació d'interès

Data d’incorporació 09/05/2022

Horari 8 a 18h de dill a dj (2h dinar). Div fins 15:00

Atenció al públic

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaIndefinit

Jornada

Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres

Jornada 2Només jornada partida