- Ofertes de feina
- Recepcionista amb tasques administratives (14h/setmana-Tarda)
Recepcionista amb tasques administratives (14h/setmana-Tarda)
Número d'oferta319933
Publicat - Modificat19/01/2022 - 27/01/2022
Data tancament oferta27/01/2022
LocalitzacióSant Just Desvern
Ocupació4412 - Recepcionistes (excepte d'hotels)
Tasques específiquesRecepcionista amb tasques administratives.
Capacitats requeridesPersona responsable i organitzada amb habilitat per al treball en equip. Valorable carnet de conduir per desplaçament a la feina i coneixements d'anglès.
Tasques desenvolupar Acollir i rebre els visitants, convidats o clients. Concertar cites per a clients. Ocupar-se de les sol·licituds d'informació o cites per telèfon. Dirigir clients i pacients a la ubicació o la persona adequades. Lliurar documentació informativa, fullets o formularis.
Requisits
Obligatoris
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Recomanables
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/03/2022
Salari mensual 415€
Horari De 15 a 22h (14 hores/setmana)
Contracte
TipusObra o servei
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació