Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Administratiu/va per atenció al client i reclamació de morositats (30+)

Número d'oferta318551

Publicat - Modificat14/12/2021 - 27/01/2022

Data tancament oferta27/01/2022

LocalitzacióSabadell

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesAtenció telefònica a clients i proveïdors, reclamació de morositat de clients, gestió d'incidències. Horari: 9 a 14 i de 16 a 19h. Contracte de 9 mesos exclusiu per a persones majors de 30 anys. Incorporació immediata. Salari: 14.800 euros bruts anuals.

Capacitats requeridesEmpatia, treball en equip, orientació al client. Aquesta oferta està vinculada al programa 30 Plus pel que les persones candidates han de tenir més de 30 anys, preferentment de + de 45 i aturades de llarga durada. Cal estar a l'Atur i incrita com a Demandant d'Ocupació No Ocupat/da.

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà

Experiència en l'ocupació (mesos) 12

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig

Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1

Català - Nivell Experimentat C1

Molt importants

Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa

Informació d'interès

Data d’incorporació 27/12/2021

Horari 9 a 14 i de 16 a 19h

Contracte

TipusEventuals per circumstàncies de la producció

DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos