Auxiliar Administratiu/va (CC TIF)

Publicat - Modificat26/11/2021 - 15/02/2022

Data tancament oferta15/02/2022

LocalitzacióTerrassa

Ocupació4309 - Altres empleats administratius sense tasques d'atenció al públic ncaa: Auxiliars administratius sense tasques d'atenció al públic

Tasques específiquesLINIA MG 45 Donar suport a activitats desenvolupades en les entitats comarcals. Modernització de la gestió de la informació, donant suport en iniciatives de divulgació i comunicació de recursos i materials. Suport en la millora de procediments administratius. Revisió i actualització d'informació en programes. Suport en la gestió d'expedients, la implementació i la interoperativitat entre programes i eines de gestió. Suport a altres actuacions específiques l'implementació de les TIC i l'administració electrònica. Facilitar l'accés als serveis i recursos municipals a la ciutadania.

Capacitats requeridesAdaptabilitat, organització i treball en equip. IMPRESCINDIBLE: Estar inscrit com a Demandant d'Ocupació No Ocupat a l'Oficina de Treball i residència al Vallès Occidental

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà

Certificat de professionalitat Activitats de gestió administrativa

Branca C.Formatiu Grau Mitjà