- Ofertes de feina
- Personal per a botiga de material d'oficina
Personal per a botiga de material d'oficina
Número d'oferta316788
Publicat - Modificat09/11/2021 - 01/02/2022
Data tancament oferta01/02/2022
LocalitzacióManlleu
Ocupació5220 - Venedors de botigues i magatzems
Tasques específiquesEmpresa de Manlleu recerca personal per botiga de material d'oficina. -Atendre clients i assessorar a clients -Vendre productes a la botiga -Codificar i col·locar producte -Tasques administratives pròpies de la botiga
Capacitats requeridesPersona responsable i organitzada amb iniciativa per poder gestionar la botiga. Persona amable amb una bona comunicació Experiència en el tracte a clients
Requisits
Molt importants
Nivell acadèmic ESO
Informació d'interès
Data d’incorporació 27/12/2021
Horari De dl a dv 10.00-13.00 i 15.00-20.00 i ds 11-13.30
Contracte
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació