Servei de Mercat de treball

Publicat - Modificat25/10/2021 - 30/12/2021

Data tancament oferta30/12/2021

LocalitzacióSant Andreu de la Barca

Ocupació5220 - Venedors de botigues i magatzems: Dependents de parades de mercat (permanent) municipal

Tasques específiquesDependent/a per parada ubicada en el mercat municipal. Es precisa una persona amb experiència i coneixements de productes càrnics (cansaladeria, xarcuteria, etc). La persona realitzarà manipulació i elaboració dels productes i atenció al/la client/a. Així com endreçar, mantenir i netejar l'àrea de treball quan no hi ha client/es. A determinar amb la persona la jornada (completa/parcial)

Capacitats requeridesPersona amb experiència demostrable, responsable, amb facilitat per tractar amb la gent i capacitat d'organització. Experiència en tall de pollastre i porc i preparació d'hamburgueses.

Tasques desenvolupar Vendre els productes i serveis, cobrar el preu servint-se de diferents mètodes de pagament, preparar les factures i registrar les vendes en caixes registradores. Ajudar a la gestió quotidiana de les existències fent inventaris o la participant-hi. Apilar i exposar els productes per vendre'ls, i embolicar i embalar els productes ja venuts

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic ESO