Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Responsable de departament de compres

Número d'oferta315789

Publicat - Modificat21/10/2021 - 16/11/2021

Data tancament oferta16/11/2021

LocalitzacióCalella

Ocupació3522 - Agents de compres

Tasques específiquesResponsable de departament de compres per tal de fer les compres de diversos hotels, controlar inventaris, gestionar amb els proveïdors i amb el personal de l'hotel. També gestionarà les apertures i tancaments de temporades.

Capacitats requeridesPersona amb un cicle formatiu de grau superior, amb coneixement d'anglès, capacitat de treball en equip, orientació a l'assoliment, planificació i organització, autoconfiança, autocontrol, preocupació per l'ordre i la qualitat i flexibilitat.

Tasques desenvolupar Determinar o negociar els termes i les condicions del contracte. Adjudicar els contractes als proveïdors o recomanar l'adjudicació de contractes per a la compra d'equipaments, matèries primeres i serveis, i la compra de mercaderies per a la seva revenda. Obtenir informació sobre les necessitats i les existències. Redactar especificacions sobre la quantitat i la qualitat dels béns i serveis que s'han d'adquirir així com el seu cost, les dates de lliurament i altres condicions del contracte. Adquirir equipaments de caràcter general o especialitzat, materials o serveis empresarials ja sigui per al seu ús o per a un reprocessament posterior per part dels establiments. Adquirir mercaderies per a la seva revenda al detall o en establiments a l'engròs. Estudiar informes de mercat, premsa comercial i altres materials de promoció de vendes i visitar fires, sales d'exposicions, fàbriques de productes i esdeveniments sobre disseny de productes. Seleccionar les mercaderies o productes que millor s'adaptin a les necessitats de l'establiment. Entrevistar-se amb els proveïdors i negociar preus, descomptes, condicions de crèdit i l'organització del transport. Supervisar la distribució de mercaderies als punts de venda i mantenir el nivell d'existències adient. Establir terminis de lliurament, seguir-ne el desenvolupament i contactar clients i proveïdors a l'hora de resoldre problemes.

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior

Experiència en l'ocupació (mesos) 12

Llengua Català - Nivell Experimentat C1

Castellà - Nivell Experimentat C1

Anglès - Nivell Independent B2

Molt importants

Titulació Cicle formatiu grau superior - Administració i Gestió - Administració i Finances

Informació d'interès

Data d’incorporació 01/12/2021

Horari 8h/dia en jornada partida

Contracte

TipusFix discontinu

DuradaDurada indeterminada per obra o servei