Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Administratiu/va per gestió d'expedients i tasques comptables

Número d'oferta315671

Publicat - Modificat19/10/2021 - 02/12/2021

Data tancament oferta02/12/2021

LocalitzacióSant Quirze del Vallès

Ocupació4309 - Altres empleats administratius sense tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesGestions administratives de comptabilitat, facturació i comunicació amb el client. Elaboració de documentació, control i gestió de processos, qualitat i anàlisi normatiu. Suport a control de projectes i riscos, recopilació de normes i ajuts per a empreses. Gestió, revisió, documentació i tramitació de sol·licituds d'expedients. Gestió de justificació d'expedients. Contracte 9 mesos + indefinit (persones de més de 30 anys) Horari de 8 a 17h.

Capacitats requeridesGrau superior o titulació universitària, coneixements de documents mercantil d'empresa. més de 3 anys d'experiència en gestió d'expedients administratius i/o projectes d'enginyeria. Word i Excel avançats. Aquesta oferta està vinculada al programa 30 Plus per persones majors de 30 anys. Residents al Vallès Occidental.

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior

Experiència en l'ocupació (mesos) 24

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat

Molt importants

Titulació Cicle formatiu grau superior - Administració i Gestió - Administració i Finances

Llengua Anglès - Nivell Independent B2

Recomanables

Branca Títol universitari Economia

Informació d'interès

Data d’incorporació 02/11/2021

Horari 8 a 17h

Contracte

TipusObra o servei

DuradaDurada indeterminada per obra o servei

Prorrogable