- Ofertes de feina
- AUXILIAR DE COMPRES /STOCK MANAGER
AUXILIAR DE COMPRES /STOCK MANAGER
Número d'oferta315407
Publicat - Modificat14/10/2021 - 24/11/2021
Data tancament oferta24/11/2021
LocalitzacióMontcada i Reixac
Ocupació4121 - Empleats de control de subministrament i inventari
Tasques específiquesAssegurar subministrament de MP per la producció. Control i seguiment dels nivells d'stock vs demanda comercial. Llançament de compres recurrents. Part activa en realització i manteniment d'escandallos de producte. Suport en la migració i posada en marxa del nou ERP de la companyia. Revisió i control a la recepció de comandes crítiques. Reubicació material nou dins layout, etiquetat i codificació. Revisió i ajustament d'inventaris periòdics. Encarregat de l'ordre de la planta (5S)
Capacitats requeridesDomini d'eines ofimàtiques. Excel avançat. Capacitat gestió del nou ERP, realitzar regularitzacions, no conformitats i realitzar comandes recurrents. Persona metòdica i molt endreçada, amb capacitat per gestionar múltiples referències i ubicacions. Es valorarà coneixements de manipulacuó de taules SQL SERVICES. Experiència amb pràctiques LEAN, 5S, METODOLOGIA KAIZEN a entorn indúst
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Molt importants
Categoria Auxiliar
Informació d'interès
Data d’incorporació 29/10/2021
Contracte
DuradaIndefinit
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació