Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

AUXILIAR DE COMPRES /STOCK MANAGER

Número d'oferta315407

Publicat - Modificat14/10/2021 - 24/11/2021

Data tancament oferta24/11/2021

LocalitzacióMontcada i Reixac

Ocupació4121 - Empleats de control de subministrament i inventari

Tasques específiquesAssegurar subministrament de MP per la producció. Control i seguiment dels nivells d'stock vs demanda comercial. Llançament de compres recurrents. Part activa en realització i manteniment d'escandallos de producte. Suport en la migració i posada en marxa del nou ERP de la companyia. Revisió i control a la recepció de comandes crítiques. Reubicació material nou dins layout, etiquetat i codificació. Revisió i ajustament d'inventaris periòdics. Encarregat de l'ordre de la planta (5S)

Capacitats requeridesDomini d'eines ofimàtiques. Excel avançat. Capacitat gestió del nou ERP, realitzar regularitzacions, no conformitats i realitzar comandes recurrents. Persona metòdica i molt endreçada, amb capacitat per gestionar múltiples referències i ubicacions. Es valorarà coneixements de manipulacuó de taules SQL SERVICES. Experiència amb pràctiques LEAN, 5S, METODOLOGIA KAIZEN a entorn indúst

Requisits

Obligatoris

Experiència en l'ocupació (mesos) 12

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat

Molt importants

Categoria Auxiliar

Informació d'interès

Data d’incorporació 29/10/2021

Contracte

DuradaIndefinit