- Ofertes de feina
- AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA - EXPORT BACK OFFICE
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA - EXPORT BACK OFFICE
Número d'oferta315157
Publicat - Modificat07/10/2021 - 16/12/2021
Data tancament oferta16/12/2021
LocalitzacióSant Andreu de la Barca
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesSuport en la gestió administrativa en el departament comercial d'exportació. Gestió comandes; gestió información técnica; realizar informes i estadístiques de vendes; gestió administrtiva de suport a la força de vendes; manteniment i actualització de la informació relativa als clients: actualització de ddes, manteniment de preus, tarifes, contractes.
Capacitats requeridesPersona proactiva; resolutiva, amb capacitat de Treball en equip i amb tolerancia a l'estrès. SALARI BRUT ANUAL: 18.000 EUROS (amb el temps pot millorar segons capacitat de les persones treballadores)
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Llengua Francès - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/12/2021
Horari Jornada completa de dilluns a divendres
Contracte
TipusEventuals per circumstàncies de la producció
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació