- Ofertes de feina
- Aux. Administratiu/va Atenció al client i Postvenda
Aux. Administratiu/va Atenció al client i Postvenda
Número d'oferta313708
Publicat - Modificat13/09/2021 - 29/09/2021
Data tancament oferta29/09/2021
LocalitzacióSanta Perpètua de Mogoda
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesAux. Administratiu/va Postvenda: Atenció a clients via telèfon, seguiment de les comandes, resolució d´incidències, gestions amb les empreses de transport. Gestions administratives derivades de les comandes (albarans, etc) Gestió postvenda dels productes.
Capacitats requeridesFormació CFGM branca administrativa/batxillerat. Alta competència comunicativa i d'atenció al client. Persona organitzada i responsable. Català, castellà nivell alt. Bon nivell d´ofimàtica. Preferent persones residents a Sta.Perpètua o municipis propers.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 6
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Recomanables
Branca C.Formatiu Grau Mitjà
Administració
Informació d'interès
Data d’incorporació 15/10/2021
Horari De 8.30h a 13.30h i de 15 a 18.00h
Contracte
TipusObra o servei
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació