Reposador de màquines expenedores i àrea de taller.

Publicat - Modificat29/07/2021 - 10/09/2021

Data tancament oferta10/09/2021

LocalitzacióIgualada

Ocupació9820 - Reposadors

Tasques específiquesReposador de màquines expenedores i àrea de taller. Tasques: carregar màquines a diferents punts, atendre incidències d¿elles, solucionar avaries, restaurar maquinària... màquines, atendre proveïdors per la descarrega de producte, vigilar dates de caducitat i l¿estat del producte...

Capacitats requeridesPersona amb ganes de formar part d¿una empresa petita amb molts projectes, que vulgui créixer juntament amb l¿empresa. Persona inquieta, responsable, educada, compromesa, resolutiva, curiosa, amb empenta... Coneixements de dibuix tècnic. Coneixements tècnics i habilitat manual, agafar un taladre, pintar una màquina, llegir i entendre un manual. Mobilitat per treballar per tot Catalunya.

Llengua Castellà - Nivell Independent B2

Català - Nivell Independent B1

Nivell acadèmic Graduat escolar / Batxillerat elemental

Titulació Graduat escolar / Batxillerat elemental - - Graduat escolar / Batxillerat elemental