Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA PER DEPARTAMENT DE COMPRES

Número d'oferta312008

Publicat - Modificat26/07/2021 - 22/10/2021

Data tancament oferta22/10/2021

LocalitzacióMataró

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesAUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA PER DEPARTAMENT DE COMPRES. Tasques: Suport al departament de compres (en l'anàlisi de noves oportunitats de compra, valoració de nous proveïdors i viabilitat de la incorporació de nous productes al catàleg de l'empresa). Seguiment dels processos de compra i suport a l'equip de compres. Si t'interessa: 1) APUNTA'T. 2) ENVIA CURRÍCULUM INDICANT NÚMERO D'OFERTA 312008 A bt@ajmataro.cat

Capacitats requeridesIMPRESCINDIBLE Formació específica en administració o en gestió de projectes. Català i castellà i anglès mig- alt. Formació recent o experiència en administració. Domini de l'Excel. Contracte d'1 a 3 mesos, renovable a indefinit. Horari de dilluns a divendres de 9h a 18h (1 hora per dinar). Sou sou 1.250 E bruts/mes (12 pagues).

Requisits

Obligatoris

Titulació Cicle formatiu grau superior - Administració i Gestió - Administració i Finances

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig

Llengua Anglès - Nivell Independent B2

Castellà - Nivell Experimentat C1

Català - Nivell Independent B2

Molt importants

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior

Experiència en l'ocupació (mesos) 12

Importants

Certificat de professionalitat Gestió comptable i gestió administrativa per a auditoria

Formació professionalitzadora Gestió comptable i gestió administrativa per a auditoria

Informació d'interès

Data d’incorporació 09/08/2021

Salari mensual 1250€

Horari De dilluns a divendres de a 18h

Contracte

TipusEventuals per circumstàncies de la producció

DuradaEntre 1 i 3 mesos

Prorrogable

Jornada

Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres