Tècnic/a per Desenvolupament Local, contracte en pràctiques de Garantia Juvenil

Data tancament oferta26/08/2021

LocalitzacióSanta Perpètua de Mogoda

Ocupació2810 - Economistes

Tasques específiquesTècnic/a per Desenvolupament Local de l´Ajuntament de Sta. Perpètua per a suport en la gestió de projectes formatius, empresarials i/o gestió d'aplicatius informàtics. Contracte en pràctiques de Garantia Juvenil del SOC. Imprescindible ser beneficiari/a del Sistema Nacional de Garantia Juvenil, estar inscrit/a com a demandant d'ocupació no ocupat al Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (DONO). Preferiblement empadronat/da al municipi de Santa Perpètua de Mogoda. Imprescindible disposar de títol de Grau, principalment de branca social, empresarial, o enginyeria, finalitzat fa menys de 5 anys.

Capacitats requeridesNo haver estat contractat/da en modalitat de pràctiques més d'1 anys i mig. No estar matriculat/da en cap formació oficial. S'ofereix contracte en pràctiques de 6 mesos (setembre 2021 a març 2022). Horari de 8h a 15h. CONTRACTACIÓ PENDENT, SUBJECTA A SUBVENCIÓ DEL SOC.

Nivell acadèmic Llicenciatura / Enginyeria / Grau

Data d’incorporació 15/09/2021