Dinamitzador/a sociocultural

Publicat - Modificat18/06/2021 - 30/07/2021

Data tancament oferta30/07/2021

LocalitzacióVic

Ocupació3715 - Animadors comunitaris: Monitors socioculturals per a la integració

Tasques específiquesCoordinació i desenvolupament de projecte de lleure educatiu que es du a terme a Osona, consisteix en utilitzar l'esport per a treballar els valors. Supervisar l'activitat i acompanyar als infants i joves en el desenvolupament d'aquesta, figura similar a la de l'educador de carrer. Assistir a reunions amb els referents municipals (tècnics de joventut i educadors) i amb el grup motor del projecte (Serveis Socials, Joventut i Consell Esportiu). Coordinar "Projecte del jove voluntari", consisteix en la captació i acompanyament de joves per tal d'esdevenir voluntaris de l'activitat descrita.

Capacitats requeridesPersona amb adaptabilitat, organitzada, capaç de treball autònomament i també en equip. Responsable i pacient, amb iniciativa i amb una bona relació interpersonal. Grau o diplomatura universitària en pedagogia, psicologia, educació social, treball social o CAFE. Lloc de treball: Vic, les activitats de la tarda es duen a terme a diversos municipis de la comarca.

Nivell acadèmic Llicenciatura / Enginyeria / Grau

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig