PROFESSOR/A DE BATERIA I COMBOS (ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA I DANSA DEL PAPIOL)

Publicat - Modificat17/06/2021 - 12/07/2021

Data tancament oferta12/07/2021

LocalitzacióPapiol

Ocupació2323 - Professors d'ensenyament no reglat de música i dansa: Professors de música (classes particulars o acadèmies)

Tasques específiquesImpartir classes de bateria i combos (tots els nivells). Per participar en el procés selectiu cal presentar instància genèrica adjuntant la següent documentació: fotocòpia DNI, Informe de vida laboral,CV actualitzat, Fotocòpia acreditativa dels títols acadèmics i/o professionals i de la resta de documentació acreditativa dels mèrits a valorar, així com de la titulació del nivell de català exigit. La documentació es presentarà telemàticament al registre electrònic d¿entrada de documents o personalment a l¿Oficina d¿Atenció Ciutadana de l¿Ajuntament

Capacitats requeridesLes bases de la convocatòria es troben al següent enllaç: https://www.elpapiol.cat/govern-obert/informacio-publica-oficial/processos-de-seleccio El termini màxim per presentar la sol·licitud és el 2 de juliol de 2021.

Tasques desenvolupar Avaluar el nivell de capacitat dels alumnes i determinar les seves necessitats i els seus objectius d'aprenentatge. Planificar, preparar i impartir programes d'estudi, classes i tallers de forma individual o en grup. Preparar i presentar materials sobre teoria i interpretació de la música o la dansa. Ensenyar i demostrar aspectes pràctics del cant o de la interpretació d'un instrument concret. Ensenyar als alumnes a llegir i escriure la notació musical. Assignar exercicis i ensenyar peces musicals adequades al nivell de capacitat, els interessos i el talent dels alumnes. Avaluar els alumnes i oferir-los assessorament, crítiques i estímul. Preparar els alumnes per a exàmens, interpretacions i avaluacions.

Nivell acadèmic Llicenciatura / Enginyeria / Grau

Llengua Castellà

Català - Nivell Experimentat C1 - Certificat Experimentat C1

Data d’incorporació 12/07/2021