DINAMITZADOR/A EQUIPAMENTS MUNICIPALS

Publicat - Modificat07/06/2021 - 23/06/2021

Data tancament oferta23/06/2021

LocalitzacióSant Andreu de Llavaneres

Ocupació3739 - Altres tècnics i professionals de suport d'activitats culturals i artístiques

Tasques específiquesOberta convocatoria per el procés de selecció per la contractació com a personal laboral fix pel sistema de concurs-oposició lliure com a personal laboral fix d'un/a dinamitzador/ra d'equipaments municipals i creació d'una borsa de treball. La difusió a través de Xaloc és a títol informatiu , sent la única via vàlida per participar en el procés, l'especificada en les bases reguladores del mateix.

Capacitats requeridesTota la informació del procés es pot consultar a través de la web municipal i el taulell electrònic: https://tauler.seu.cat/pagDetall.do?idEdicte=300180&idens=819760009 El termini per presentar sol·licituds finalitza el 21 de juny

Llengua Català - Nivell Experimentat C1 - Certificat Experimentat C1

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior

Data d’incorporació 01/09/2021