Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

persona ADMINISTRATIVA polivalent horari parcial matins -8-13h- anglès b1-b2

Número d'oferta309010

Publicat - Modificat01/06/2021 - 17/06/2021

UbicacióGarriga

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic

Tasques específiquesAtenció telefònica /Recepció/entrega de mercaderies Verificació de material recepcionat /Entrada de recanvis i equips al magatzem un cop verificats /Seguiment diari de transports Actualitzar dates entrega comandes venda de clients /Suport administratiu a la creació de llistes de preus / Enviament de documentació a clients Manteniment arxiu /Control de tiquets, visa, etc Responsable de News letter /Responsable de xarxes socials Retoc imatges -Photoshop- inventari

Capacitats requeridesresponsabilitat i compromís. resoutiva i organitzada. treball en equip Experiencia en la gestió de documentació i administració i en Magatzem Ganes d'aprendre/ Feines de despatx i feines de magatzem Dinamisme /Flexibilitat / Sumar al treball en grup es valorarà tenir carnet de -toro- carretó industrial anglès pre-first

Requisits

Obligatoris

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig

Llengua Català - Nivell Experimentat C1

Castellà - Nivell Experimentat C1

Anglès - Nivell Independent B2

Molt importants

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà

Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa

Recomanables

Experiència en la categoria Oficial/a de 1a.

Informació d'interès

Data d’incorporació 07/06/2021

Horari 8-13h inicialment

Atenció al públic

Contracte

TipusObra o servei

DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos

Prorrogable

Jornada

Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres

Jornada 2Només jornada parcial

Jornada 3Exclusivament matí