TÈCNIC/A AUXILIAR JOVENTUT - MEDI OBERT amb contracte de pràctiques

Data tancament oferta13/09/2021

LocalitzacióSant Quirze del Vallès

Ocupació2827 - Altres professionals del treball i l'educació social

Tasques específiquesTÈCNIC/A AUXILIAR JOVENTUT - MEDI OBERT amb contracte de pràctiques per treballar a l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès per un període de 6 mesos per a persones joves menors de 30 anys a través de la subvenció atorgada pel Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) amb el Fons Social Europeu i amb la col·laboració del Ministerio de Empleo y Seguridad Social. Es requereix disposar de la titulació de Grau o Cicle Formatiu de Grau Superior en en l'àmbit socioeducatiu. Les tasques a realitzar es centraran en donar suport al servei de joventut l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès.

Capacitats requeridesImprescindible estar a l'atur, donat/da d'alta al SOC en situació DONO i inscrit/a al Programa de Garantia Juvenil. LA SUBVENCIÓ ESTÀ PENDENT D'APROVACIÓ.

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior

Data d’incorporació 01/07/2021

TipusPràctiques