MONITOR/A LLEURE i DIRECTOR/A LLEURE - CASAL D'ESTIU 2021

Publicat - Modificat13/05/2021 - 18/06/2021

Data tancament oferta18/06/2021

LocalitzacióFolgueroles

Ocupació3724 - Monitors d'activitats recreatives i d'entreteniment: Monitors de temps lliure

Tasques específiquesMONITOR/A LLEURE I DIRECTOR/A DE LLEURE Vetllar pel compliment del projecte educatiu "Operació anti sofà": activitats, objectius assistència,... Ser referent amb el grup de joves i les seves famílies.Gestionar conflictes. Dinamitzar i guiar el grup de joves tant en la realització d¿activitats programades com en sortides a la natura. Analitzar les necessitats i els interessos dels participants Vetllar per al compliment de les mesures de protecció en relació a la crisis sanitària del Covid-19.

Capacitats requeridesCONVOCATÒRIA PÚBLICA, interessats presentar sol·licituds al Registre General de les oficines de l'Ajuntament de Folgueroles presencialment o telemàtica al web, fins el dia 24 de Maig. Per a informació consultar web de l'ajuntament www.folgueroles.cat.

Tasques desenvolupar Planificar projectes culturals i de temps lliure. Organitzar la infraestructura per desplegar i executar la programació cultural mitjançant la utilització dels recursos adients. Avaluar programes i projectes culturals i de temps lliure.

Nivell acadèmic ESO

Llengua Català - Nivell Experimentat C1

Llicència Monitor/ora d'activitats de lleure infantil i juvenil o Director/ora d'activitats de lleure infantil i juvenil

Data d’incorporació 28/06/2021

Horari Segons necessitats (del 01 al 22 de juliol 2021).

DuradaEntre 1 i 3 mesos