Cap de taller de maquinària industrial

Publicat - Modificat12/05/2021 - 12/07/2021

Data tancament oferta12/07/2021

LocalitzacióVic

Ocupació7403 - Mecànics i ajustadors de maquinària agrícola i industrial: Mecànics de màquines de construcció

Tasques específiquesEmpresa multinacional dedicada al lloguer de maquinària per la construcció necessita cap de taller per coordinar un equip de tres tècnics electromecànics realitzant les tasques de reparació i revisió de plataformes elevadores i maquinària generalista. Bons coneixements de hidràulica, mecànica i electricitat.

Capacitats requeridesPersona responsable i organitzada. Gestió d'equips. Planificació. Orientat a resultats.

Tasques desenvolupar Ajustar, instal·lar, revisar, condicionar i reparar motors i màquines agrícoles i industrials. Examinar peces de maquinària i equips agrícoles i industrials per descobrir-hi defectes com ara fuites i desgast excessiu. Manejar la maquinària i els equips reparats per verificar que les reparacions han estat adequades.

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà

Categoria Mestre/a de taller, capatàs, contramestre, encarregat, cap d'equip..

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig

Llengua Català - Nivell Independent B2