Servei de Mercat de treball

Data tancament oferta10/06/2021

LocalitzacióPallejà

Ocupació2240 - Professors d'ensenyament primari: Mestres d'ensenyament primari

Tasques específiquesMESTRE per a ACADÈMIA Mestre/a per a impartir reforç escolar a Primària i ESO en diferents matèries i disciplines. Grups reduïts. Es requereix molta experiència, vocació, capacitat per comunicar correctament i transmetre informació. persona amb recursos personals i professionals.

Capacitats requeridesJornada parcial tarda: 16-20 h, aproximadament Salari: 600-800 euros Curs ACADÈMIC: 2021-2022 Que sàpiga treballar en i per l'equip

Tasques desenvolupar Preparar plans diaris i a més llarg termini per a les classes, de conformitat amb les directrius sobre el pla d'estudis. Ensenyar els nens individualment i en grups, emprant diferents mètodes i materials docents (per exemple, ordinador, llibres, jocs) adaptats a les seves necessitats. Mantenir la disciplina i uns bons hàbits de treball a l'aula. Planificar i realitzar amb els nens activitats com ara activitats esportives, concerts i excursions. Assignar als nens treballs per a l'aula i per a casa, i qualificar-los. Preparar i administrar proves i exàmens per avaluar el progrés dels nens, i qualificar-los. Observar i avaluar el rendiment i el comportament dels nens. Supervisar els nens durant les classes i els altres moments de la jornada escolar, inclosos els esbarjos. Participar en les reunions i altres sessions del personal i mantenir contactes amb altres mestres sobre qüestions educatives. Preparar reunions amb els pares per tal d'examinar els progressos i problemes dels nens, i assistir-hi.

Requisits

Obligatoris