Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

CUINER/A PER RESIDÈNCIA (substitució estiu)

Número d'oferta306358

Publicat - Modificat14/04/2021 - 19/05/2021

Data tancament oferta19/05/2021

LocalitzacióTona

Ocupació3734 - Caps de cuina (xefs)

Tasques específiquesSUPLÈNCIA ESTIU (28 de juny al 29 d'agost) - Cuiner/a per residència gent gran. Preparació diària dels àpats de dinar i sopar per a un total de 15 persones. La persona treballa sola i autònomament en la preparació i elaboració dels menús i en la neteja de la cuina un cop finalitzada la jornada. Es treballa una setmana dilluns, dimecres, dissabte i diumenge i la següent dimarts, dijous i divendres. En horari partit de 8 a 13:30 i de 18h a 19:30h. (25h/setmana)

Capacitats requeridesAutonomia en el lloc de treball, responsabilitat, organitació i higiene. Interessats/des no inscrits a la Xarxa XALOC, al Servei Local d'Ocupació del vostra Ajuntament, enviar cv a seleccio@mancoplana.cat.

Requisits

Obligatoris

Permís de conduir B

Vehicle propi