Empresa de jardineria busca Oficial de jardineria amb experiència.

Publicat - Modificat12/04/2021 - 29/06/2021

Data tancament oferta29/06/2021

LocalitzacióTeià

Ocupació9512 - Peons agrícoles d'hortes, hivernacles, planters i jardins: Talladors de gespa

Tasques específiquesLes pròpies d'un peó de jardineria.

Capacitats requeridesAdaptació al loc, capacitat de treball, organització i pulcritud.

Tasques desenvolupar Carregar, descarregar i moure subministraments, productes i equips. Preparar llocs i parcel·les de jardí utilitzant eines manuals i màquines simples. Ajudar a plantar i trasplantar flors, arbustos, arbres i gespa. Mantenir jardins pel reg, eliminació de males herbes i el tall de gespa. Netejar jardins i recollir les escombraries. Ajudar en la propagació, plantació i col·locació en testos de llavors, bulbs i esqueixos. Cuidar plantes mitjançant el reg i eliminació de males herbes a mà. Collir i envasar plantes per a la venda i el seu transport. Realitzar reparacions menors en instal·lacions, edificis, equips i tanques .

Nivell acadèmic Certificat d'estudis primaris

Importants

Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Activitats agràries - Jardineria

Data d’incorporació 26/04/2021