- Ofertes de feina
- RESPONSABLE D'ADMINISTRACIÓ I FINANCES (COMPTABLE I TRESORER)
RESPONSABLE D'ADMINISTRACIÓ I FINANCES (COMPTABLE I TRESORER)
Número d'oferta305604
Publicat - Modificat24/03/2021 - 16/06/2021
Data tancament oferta16/06/2021
LocalitzacióSant Vicenç dels Horts
Ocupació2611 - Especialistes en comptabilitat: Especialistes en comptabilitat
Tasques específiquesEs requereixen coneixements per a dur a terme tasques de comptabilitat, finances, fiscalitat i laboral de l'empresa.
Capacitats requeridesLes inherents al lloc de treball, i coneixement de ERP Sage 200 Persona amb rigor i confidencialitat Es tindran en consideració formació específica en fiscal i laboral
Tasques desenvolupar Preparar declaracions tributàries, assessorar sobre problemes fiscals i presentar al·legacions o reclamacions davant la Hisenda pública. Preparar pressupostos i previsions de beneficis o informar sobre aquests temes. Verificar comptes i portar registres comptables.
Requisits
Obligatoris
Vehicle propi Sí
Experiència en l'ocupació (mesos) 36
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Programari de gestió - Usuari Avançat
Molt importants
Nivell acadèmic Llicenciatura / Enginyeria / Grau
Importants
Titulació Grau - Ciències socials i jurídiques - Administració i Direcció d'Empreses
Informació d'interès
Data d’incorporació 20/04/2021
Horari Jornada inicial parcial (25h) revisable
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació