Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

PERSONAL ADMINISTRATIU DE L'ÀREA DE CLIENTS I PROVEÏDORS

Número d'oferta304596

Publicat - Modificat26/02/2021 - 25/03/2021

Data tancament oferta25/03/2021

LocalitzacióPapiol

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesEmpresa del packaging cerca una persona amb perfil ADMINISTRATIU per realitzar tasques d'administració, comptabilitat, i atenció al client. Atenció als proveïdors, tasques de gestió de vendres i compres

Capacitats requeridesEs valorarà tenir coneixements i experiència en comptabilitat, habiltats comunicatives, practivitat. Persona dinàmica i sociable. S'ofereix una jornada de 40h/setmana. Sou segons convenir. Horari de 9h a 14:00h i de 16:00 a 19:00h

Requisits

Obligatoris

Experiència en l'ocupació (mesos) 24

Llengua Català

Recomanables

Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa

Informàtica Programari de gestió - Usuari Mig

Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig

Informació d'interès

Data d’incorporació 22/03/2021

Horari Horari de 9h a 14:00h i de 16:00 a 19:00h

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaDurada indeterminada per obra o servei