Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

OFICIAL ADMINISTRATIU/VA pel departament de RRHH

Número d'oferta304101

Publicat - Modificat12/02/2021 - 26/02/2021

Data tancament oferta26/02/2021

LocalitzacióVic

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic

Tasques específiquesGestió d'administració de personal (tràmits legals de vinculació i desvinculació dels treballadors/es i altre documentació annexa, gestió del temps de treball, calendaris laborals-). Assessorament i resolució de consultes legals dels treballadors/es i dels/les comandaments.Expertesa en normativa laboral: Contractació, Seguretat Social i IRPF. Experiència mínima de 3 anys en l'àmbit de l'administració de personal.Ús avançat d'Excel.

Capacitats requerides Autonomia, resolutiva i pro activa amb capacitat analítica, orientació als resultats i amb habilitats comunicatives, vocació de servei i acostumada a gestionar grans volums amb agilitat i fiabilitat (assessoria gran o empresa amb gran volums de treballadors).

Tasques desenvolupar Registrar, preparar, ordenar, classificar i arxivar informació. Classificar, obrir i enviar correu. Fotocopiar i enviar documents per fax. Preparar informes i correspondència de caràcter ordinari. Registrar el lliurament d'equips al personal. Respondre a preguntes telefòniques o electròniques o remetre-les a la persona adequada. Comprovar xifres, preparar factures i anotar detalls de les transaccions financeres realitzades. Transcriure informació en ordinadors i revisar-la i corregir-la. Entrevistar els pacients per obtenir i tramitar la informació necessària per a la prestació de serveis hospitalaris. Entrevistar els sol·licitants d'assistència pública per recopilar la informació pertinent relacionada amb la seva sol·licitud. Verificar la precisió de la informació proporcionada. Iniciar procediments per concedir, modificar, negar o cessar l'assistència. Subministrar informació i respondre a preguntes relacionades amb les prestacions i els procediments de reclamació. Remetre els pacients o sol·licitants a altres organitzacions si no tenen dret a rebre els serveis.

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic Diplomatura / Enginyeria tècnica

Titulació Grau - Ciències socials i jurídiques - Relacions Laborals i Recursos Humans

Informació d'interès

Data d’incorporació 01/03/2021

Contracte

DuradaIndefinit