Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Atenció al client : consulta tècnica telefònica amb discapacitat j.partida

Número d'oferta303336

Publicat - Modificat26/01/2021 - 16/02/2021

Data tancament oferta16/02/2021

LocalitzacióGranollers

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesATENCIÓ AL CLIENT en DISTRIBUÏDORA ENERGIA atendre trucades de clients i resoldre amb les consultes al sistema informàtic o amb la información disponible o bé esgotats els recursos que té a disposició derivar a un nivel superior sabent exposar el motiu de la derivació. coneixement de tots els procesos admininstratius i tècnics de la distribuidora: accés a la xarxa, facturació, mesura, contractació, switching,generació distriuida i autoconum per poder donar resposta als clients NO ÉS UNA CENTRALETA TELEFONICA

Capacitats requeridesRESPONSABILITAT, persona resolutiva, ordenada, pacient i que no perdi la compostura davant del client en situacions complicades derivades de retards en execucions d'obres, talls i impagaments treball en equip, capacitat de comunicació

Requisits

Obligatoris

Certificat de discapacitats

Molt importants

Experiència en l'ocupació (mesos) 12

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat

Llengua Català - Nivell Experimentat C1

Castellà - Nivell Experimentat C1

Importants

Nivell acadèmic FP II

Categoria Oficial/a de 1a.

Titulació Cicle formatiu grau superior - Administració i Gestió - Administració i Finances

Branca C.Formatiu Grau Superior
Administració i Gestió

Informació d'interès

Data d’incorporació 08/02/2021

Horari matins de 8-17h i divendres de 7-14h

Contracte

TipusIndefinit: bonificat

DuradaIndefinit

Prorrogable

Jornada

Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres

Jornada 2Només jornada partida