- Ofertes de feina
- Auxiliar administratiu/va laboral per assessoria laboral, fiscal i comptable
Auxiliar administratiu/va laboral per assessoria laboral, fiscal i comptable
Número d'oferta302249
Publicat - Modificat15/12/2020 - 04/03/2021
UbicacióPrat de Llobregat
Ocupació4112 - Empleats de control de personal i nòmines
Tasques específiquesTasques administratives per departament laboral a assessoria fiscal, laboral i comptable. Confecció de nòmines. Tramitar altes i baixes a la seguretat social (Sistema RED). Confeccionar contractes (Contrat@). Confeccionar models IRPF (AEAT) i assegurances socials (SILTRA). CONTRACTE INICIAL 6 mesos prorrogable a Indefinit. SOU: entorn 6.500 bruts anuals (jornada 27h.30minuts/ setmanals)
Capacitats requeridesResponsabilitat. Organització. Treball en equip. Capacitat de treball sota pressió. Proactivitat. Domini ofimàtica, A3Nom. Experiència mínim a de 6 mesos en departament laboral.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic FP I
Experiència en l'ocupació (mesos) 6
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Programari de gestió - Usuari Mig
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Experimentat C1
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/02/2021
Horari Dill. a div. de 08:30 a 14h.
Contracte
TipusTemps parcial: temporal
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva data de naixement.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació