Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

TÈCNIC/A DE REFORÇ EN RECLAMACIONS I INSPECCIONS(covid19) Servei Català de Salut

Número d'oferta300259

Publicat - Modificat07/10/2020 - 20/11/2020

Data tancament oferta20/11/2020

LocalitzacióManresa

Ocupació3622 - Professionals de suport de l'Administració pública de serveis socials

Tasques específiquesDonar resposta a les reclamacions derivades de la pandèmi en residències, centres SISCAT i altres dispositius de salut. Comunicar respostes a ciutadana afectats i reclamar al proveïdor per aplicar la millora corresponent. Proposar als serveis corporatius la inspecció sanitària o bé altres mesures. Actuar proactivament i segons els protocols (informatius, de seguiment i de control). amb les persones vulnerables i els seus cuidadors i agents implicats, per tal d'evita ingressos i altres complicacions evitables.

Capacitats requeridesExperiència prèvia en gestió sanitària. Coneixements de l'organització sanitària i del model sanitari català. Perfil amb iniciativa, capacitst d'organització, planificació, orientat a la qualitat i als resultats. Experiència i/o coneixements prèvioa en gestió i resolució de reclamacions

Requisits

Obligatoris

Permís de conduir B

Vehicle propi

Llengua Català - Nivell Experimentat C1 - Certificat Experimentat C1

Molt importants

Nivell acadèmic Llicenciatura / Enginyeria / Grau

Experiència en l'ocupació (mesos) 6

Titulació Grau - Enginyeria - Enginyeria de la Salut

Informació d'interès

Data d’incorporació 12/10/2020

Horari Jorn matí o tarda complerta (rotativa de dil-diu)

Contracte

TipusObra o servei

DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos