- Ofertes de feina
- Cap de compres i cadena de aprovisionament (Supply Chain)
Cap de compres i cadena de aprovisionament (Supply Chain)
Número d'oferta299498
Publicat - Modificat16/09/2020 - 20/10/2020
Data tancament oferta20/10/2020
LocalitzacióMollet del Vallès
Ocupació1315 - Directors d'empreses d'abastament, transport, distribució i similars: Directors de compres
Tasques específiquesFRANCÉS alt o Nadiu Coordinació, gestió i control del procés de producció, viabilitat dels projectes, Definir (Cost / Retards / Qualitat per projectes) Negociació de compres, selecció i control del panell de proveïdors gestió de proveïdors, anàlisi de (Qualitat / Cost / Retard) Definició de la política de transport del grup, emmagatzematge del producte i entrega a clients. Informar als clients del procés de producció. Dirigir l'equip humà de l'àrea de aprovisionament, proposició de idees per a la millora del funcionament.
Capacitats requeridesRequisits: Formació i/o experiència en l'àmbit específic. Gestió de la supply chain Gestió de les compres GPAO / Movex Ofimàtica nivell mitja Idioma: Anglès Espanyol Francès (Obligatori)
Tasques desenvolupar Decidir, aplicar i supervisar estratègies, polítiques i plans de compra, emmagatzematge i distribució. Preparar i aplicar plans per mantenir els nivells d'existències necessaris a cost mínim. Negociar contractes amb els proveïdors perquè es compleixin els requisits de qualitat, cost i lliurament. Supervisar i examinar els sistemes d'emmagatzematge i d'existències perquè es compleixin els requisits d'abastament i es controlin els nivells d'existències. Controlar la distribució de vehicles de carretera, trens, vaixells o aeronaus. Gestionar sistemes de registre que garanteixin la traçabilitat de tots els moviments dels béns i vetllar per la formulació de noves comandes i la reposició d'existències en els moments òptims. Mantenir contactes amb altres departaments i amb els clients respecte als requisits aplicables a la sortida dels productes i al transport corresponent. Controlar el registre de les operacions de compra, emmagatzematge i distribució. Establir i gestionar pressupostos, controlar les despeses i assegurar la utilització eficient dels recursos. Establir i dirigir els procediments operatius i administratius. Planificar i dirigir la feina diària. Controlar la selecció, formació i rendiment del personal.
Requisits
Obligatoris
Categoria Tècnic/a superior i assimilats
Molt importants
Llengua Francès - Llengua materna
Informació d'interès
Data d’incorporació 02/11/2020
Horari 8:30-17:30 (flexibilitat per dinar)
Atenció al públic Sí
Contracte
TipusObra o servei
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació