Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Technical back office: responsable de pressupostos i gestió de projectes

Número d'oferta298888

Publicat - Modificat26/08/2020 - 06/11/2020

Data tancament oferta06/11/2020

LocalitzacióViladecans

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesRealització de pressupostos complexes amb Excel i el seu seguiment fins al tancament, Assistència al director comercial, organització de viatges i reunions, gestió d'agenda, Realització de comandes a proveïdors, seguiment de terminis d'entrega i negociació de preus, Atenció i seguiment de clients, consultes de preus, gestió de comandes, control dels projectes i terminis d'entrega.

Capacitats requeridesPersona extremadament organitzada, i capaç de gestionar el temps eficientment, polivalent, i capaç de treballar sota pressió, responsable i resolutiva, comunicativa, orientació al client i proactiva, Capaç d'establir relacions amb els clients i anticipar les seves necesitats

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic Diplomatura / Enginyeria tècnica

Experiència en l'ocupació (mesos) 24

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat

Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1

Català - Nivell Experimentat C1

Informació d'interès

Data d’incorporació 07/09/2020

Salari mensual 1750€

Horari Dl a dj 9 a 14 i 15 a 18h, dv 9 a 15h

Atenció al públic

Contracte

TipusAltres

DuradaMés de 12 mesos

Prorrogable