Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

COORDINADOR/A CALL CENTER

Número d'oferta296472

Publicat - Modificat29/05/2020 - 11/06/2020

Data tancament oferta11/06/2020

LocalitzacióMataró

Ocupació4424 - Teleoperadors

Tasques específiquesCOORDINADOR/A CALL CENTER. Tasques: Atendre al telèfon, coordinar i gestionar un equip d'operadores. Redactar emails per a la clientela. Elaboració d'informes. Recolçament a l'equip. Manteniment i actualització de les xarxes socials. Revisió de serveis i productes propis del Call Center. APUNTA'T I ENVIA CURRICULLUM INDICANT NÚMERO D'OFERTA 296472 A bt@ajmataro.cat

Capacitats requeridesIMPRESCINDIBLE Castellà i Català nadius. Coneixements bàsics d'Office, Drive i navegació per Internet. Atenció telefònica. Valorable capacitat de treballar en equip i de treballar sota pressió. Contracte temporal 3 ms renovable. Tardes de 17h a 01h treballant algun dia del cap de setmana i els festius rotatius. Sou brut /mes 1.162 eur/mes x12 pagues.

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic Graduat escolar / Batxillerat elemental

Experiència en l'ocupació (mesos) 6

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig

Llengua Castellà - Nivell Independent B2

Català - Nivell Independent B2

Informació d'interès

Data d’incorporació 15/06/2020

Salari mensual 1162€

Horari Dll a dv 17h a 01 h + algun cap setmana/festiu

Contracte

TipusEventuals per circumstàncies de la producció

DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos

Prorrogable

Jornada

Jornada 1Indiferent

Jornada 2Només jornada intensiva

Jornada 3Exclusivament tarda