Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

PERSONAL DE MAGATZEM AMB EXPERIÈNCIA

Número d'oferta295900

Publicat - Modificat05/05/2020 - 14/07/2020

Data tancament oferta14/07/2020

LocalitzacióSant Vicenç dels Horts

Ocupació4121 - Empleats de control de subministrament i inventari: Empleats de comandes de magatzems

Tasques específiquesPreparació de materials, expedició i control d'albarans. Càrrega i descàrrega dels materials

Capacitats requeridesPersona amb experiència mínima de 2 anys en treballs similars.

Tasques desenvolupar Organitzar i controlar la recepció i l'expedició de mercaderies i portar els registres pertinents. Portar l'inventari de les existències, verificar les entrades i sortides, avaluar les necessitats i fer comandes per reposar les existències. Rebre, emmagatzemar i lliurar eines, peces de recanvi, recanvis i equips diversos, i portar els registres pertinents. Pesar les mercaderies rebudes, lliurades, fabricades o despatxades, i portar els registres pertinents.

Requisits

Obligatoris

Permís de conduir B

Experiència en l'ocupació (mesos) 24

Importants

Nivell acadèmic ESO

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig

Recomanables

Vehicle propi

Informació d'interès

Data d’incorporació 01/06/2020

Horari dll a dj:8-14 i 15'30-17'30 Dv de 8-14 hores

Esforç físic

Contracte

DuradaMés de 12 mesos

Prorrogable