Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Recepcionista d'hotel amb anglès i alemany

Número d'oferta294179

Publicat - Modificat24/02/2020 - 16/04/2020

Data tancament oferta16/04/2020

LocalitzacióCalella

Ocupació4422 - Recepcionistes d'hotels: Recepcionistes d'hotels

Tasques específiquesRecepcionista d'hotel: atenció al client, gestió d'habitacions, informació, atenció telefònica, etc

Capacitats requeridesPersona amb habilitat en l'ús de l'ordinador, amb orientació al client, bon tracte, capacitat de treball en equip, responsabilitat.

Tasques desenvolupar Mantenir un inventari de les habitacions disponibles, les reserves i l'assignació d'habitacions. Registrar els clients que arriben a l'hotel, assignar habitacions, verificar el crèdit del client i lliurar les claus de l'habitació. Subministrar informació sobre els serveis de l'hotel i els serveis disponibles en la comunitat. Subministrar informació sobre la disponibilitat d'allotjament i realitzar la reserva d'habitacions. Respondre a les sol·licituds dels clients relacionades amb els serveis d'habitació i manteniment i les reclamacions. Contactar amb els serveis d'habitació i manteniment quan els clients informen d'un problema. Anotar i verificar els comptes dels clients, mitjançant ordinador o manualment, a fi de realitzar els càrrecs. Rebre i transmetre missatges en persona o mitjançant el telèfon o una centraleta. Revisar les factures dels clients que abandonen l'hotel i realitzar el cobrament.

Requisits

Obligatoris

Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1

Anglès - Nivell Experimentat C1

Importants

Llengua Alemany - Nivell Independent B2

Informació d'interès

Data d’incorporació 15/04/2020

Horari Rotatiu de matins/tardes

Contracte

TipusAltres

DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos